سالار حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال تعداد ۲ هزار و ۹۲۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی نانوایی استان انجام شد.

وی افزود: این نظارت ها به منظور کنترل نحوه توزیع ، پخت و ارایه خدمات خبازان به مردم استان بوده که با انجام این بازرسی ها تعداد ۲۷۰ فقره پرونده تخلف برای ۲۸۹ تخلف تشکیل شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عمده تخلفات این خبازی ها از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، درج نکردن قیمت و دیگر موارد بوده است.

وی عنوان کرد: برای مجموع ۲۷۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۷۳۸ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال محاسبه شده که برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

حسین پور افزود: امسال همچنین عرضه ۴۰۰ بسته نان خارج از شبکه (قاچاق) در این استان شناسایی شد که این محموله به استان های همجوار انتقال داده می شد.

وی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۰ تن سبوس استحصالی متعلق به اتحادیه دامداران بخش پاتاوه و تعداد ۱۳۰ کیسه آرد به ارزش ریالی ۴۶ میلیون و۱۶۴ هزار و ۴۰۰ ریال نیز کشف و ضبط شدند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امسال تعداد ۸۰ واحد خبازی غیر فعال شناسایی و سهمیه آن ها کم شده و این سهمیه بمیان ۴۰۰ واحد خبازی فعال و به صورت دوره ای تقسیم می شود.

۴۶۰ واحد نانوایی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.