اسماعیل احمدی روز چهار شنبه در جلسه شورای ترافیک گچساران افزود: این میزان اعتبار برای ایجاد ۲ میدان در ورودی روستاهای بی بی جان آباد و آبشیرین وچهار خطه کردن ورودی این روستاها هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: در طرح ساماندهی ورودی روستاهای آبشیرین و بی بی جان آباد ۷۰۰ متر از طول مسیر قطعه یک گچساران به بابا کلان ۲بانده و چهار خطه خواهد شد.

احمدی گفت: هم اکنون قطعه یک گچساران- بابا کلان با اعتباری بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال بطول ۱۰ کیلومتر در دست اجراست.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را ۷۰ درصد اعلام کرد.

فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: نصب هرگونه سرعت گیر و در سطح این شهرستان باید منشاء قانونی داشته باشد، در غیر این صورت این سرعت گیرها جمع آوری می شوند.

علی خوان پایه افزود: انجام اقدامات غیر کارشناسی و ایجاد سرعت گیر ها در مسیر عبور خودروها موجب افزایش احتمال تصادف رانندگی می شود.

وی  از افزایش نرخ کرایه های تاکسی های درون شهری انتقاد کرد و گفت: در تعیین نرخ کرایه تاکسی های درون شهری باید رضایت رانندگان و اقشار مختلف مردم فراهم شود و دستگاه های متولی، طبق قانون با موارد تخلف برخورد کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان گفت: ۷۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر دوگنبدان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

داوود حبیبی عنوان کرد:۴۰ آژانس تاکسی‌تلفنی و شرکت حمل‌ونقل فعال در دوگنبدان وجود دارد.

وی تعداد تاکسی های موجود در تاکسی تلفنی های این شهرستان را ۳۰۰ دستگاه اعلام کرد.

حبیبی گفت: شهروندان مشکلات و شکایات خود را در حوزه تاکسی و تاکسیرانی برای پیگیری و رفع آن به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری دوگنبدان اطلاع دهند.

وی اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی فعال و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل را از طریق این مرکز پیگیری کنند.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.