جلال پوران فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تصادف سه دستگاه خودرو در محور یاسوج به بابامیدان در حل پل تنگاری دشتروم پل تنگاری 2 نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند.
وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز دوشنبه، یکم بهمن ماه ۹۷ در منطقه تنگاری به وقوع پیوست.
پوران فرد بیان کرد: با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از دشتروم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد.
وی عنوان کرد: به سبب شدت ضربه وارد شده به خودروی پیکان در سانحه ، یک خانم و یک آقا قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 2 سرنشین دیگر پیکان که یک کودک چهار ساله و یک خانم ۵۰ ساله بودند توسط ۲ آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
پورانفرد تصریح کرد: وضعیت کودک چهار ساله یکی از مصدومان سانحه نامطلوب بود که با تلاش پرسنل اورژانس و کادر بیمارستان رو به بهبود است.
وی از تکنسینی که قبل از رسیدن آمبولانس در صحنه به مصدومان با لباس شخصی در صحنه حضور یافته و خدمات رسانی می کرد قدردانی کرد.
پوران فرد ادامه داد: هم اینک علت وقوع این تصادف توسط کارشناسان راهور در حال بررسی است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.