به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز چهارشنبه گفت: این تجهیزات اموزشی در قالب کاروان خودرویی به مناطق حاشیه شهرهای یاسوج،  گچساران و دهدشت منتقل و تحویل اموزش و پرورش استان شد.

حسین کلانتری یادآور شد: این تجهیزات آموزشی بین ۵۴ مدرسه حاشیه شهرهای یاسوج ،دوگنبدان و دهدشت توزیع شد.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید در حوزه کاهش اسیب های اجتماعی،توانمندسازی و اجرای طرح های تاب آوری اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرهاست که استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مناطق مورد توجه دولت در این زمینه بوده است.

کلانتری گفت: دانش آموزان و نوجوانان در مناطق حاشیه ای از جمله قشرهای در معرض بروز آسیب های اجتماعی هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی در جای جای این استان حتی در دورترین مناطق آن نیز تاکید کرد و گفت: رویکرد و راهبرد دولت بر همین مبنا استوار است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: حدود ۷۰ درصد این تجهیزات اموزشی به مدارس حاشیه شهر یاسوج اختصاص یافت چرا که بیشترین مدارس در معرض آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر یاسوج قرار دارند.

هادی زارع پور تصریح کرد که اطلس جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده و در سال تحصیلی جدید بین مدارس استان توزیع می شود. 

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سه هزار و ۲۰ مدرسه این استان تحصیل می کنند.

۵۲درصد این دانش اموزان پسر و مابقی دختر هستند.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.