به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پرونده های متعددی در سال های اخیر در این رابطه تشکیل شده که در موارد زیادی راننده اصلی گواهینامه هم ندارد اما همچنان شاهد وقوع چنین برخوردهای غیرقانونی هستیم.

وی افزود: همچنین امسال ۱۶ پرونده تصادفی در خصوص بروز حوادث رانندگی در پی رفع نکردن نقص های ایجاد شده در معابر شهری توسط دستگاه های خدمات رسان این استان تشکیل شده است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پایش تصویری ظرف یک ماه آینده در شهر یاسوج راه اندازی می شود و بر اساس آخرین پیگیری ها ۹ دوربین نظارتی توسط شهرداری برای نقاط پرترافیک این استان خریداری شده است.

خوشوقت بیان کرد: تعدادی از چراغ های راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ساختار قدیمی دارند که پیگیری برای نصب چراغ های جدید در دستور کار است.

وی عنوان کرد: پل مکانیزه، چاغ عابر پیاده و استفاده از دوربین های هوشمند می تواند در کاهش بروز سوانح رانندگی در معابر شهری بسیار موثر باشد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علائم هشدار دهنده کافی برای رانندگان در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

کهگیلویه و بویراحمد با ۶۰ درصد تلفات سوانح رانندگی درون شهری در سال ۹۷ رتبه نخست کشور در این حوادث تلخ را کسب کرد.

براساس آمار موجود، سال گذشته ۱۸۶ نفر بر اثر سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند که ۲۵ نفر از آنها در معابر درون شهری در شهرهای مختلف استان جان باختند.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.