به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با آغاز ایام تعطیلات نوروز حجم تردد در معابر جاده ای و شهری افزایش می یابد.
وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت مهار این حجم ترافیکی در سطح معابر کهگیلویه و بویراحمد و برای جلوگیری از تلفات و تصادفات و ایجاد ایمنی ترافیک طرحی را همه ساله به اجرا می گذارد.
سرهنگ خوشوقت بیان کرد: 65 تیم سواره در معابر کهگیلویه و بویراحمد حضور فعال خواهند داشت.
وی عنوان کرد: همچنین 150 نیروی پیاده برای کنترل ترافیکی تقاطع ها و چهار راه ها، 10 تیم نامحسوس در معابر شهری و 10 تیم موتور در ایام نوروز فعال خواهند بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مرحله نخست طرح ترافیکی راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ دهم اسفند سال جاری آغاز شده و در تاریخ 25 فروردین 98 خاتمه می یابد.
وی ابراز داشت: مرحله دوم از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا تاریخ 18 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
وی توصیه کرد که رانندگان از سبقت های غیر مجاز و داشتن سرعت غیر مجاز بپرهیزند و با داشتن صبر و حوصله و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
خوشوقت با اشاره به نبود مرکز مانیتورینگ در استان افزود: استفاده از دوربین ها و تجهیزات هوشمند می تواند در مهار سرعت در معابر شهری استان موثر واقع شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تقویت شهرداری ها جهت ایجاد مراکز مانیتورینگ در کل استان یک ضرورت است تا بتوان هم تخلفات را در سطح شهر رصد کرد و هم برای سامان دادن به مشکلات ترافیکی به موقع عمل کرد.
خوشوقت با اشاره به ضرورت احداث پل های مکانیزه در سطح شهر یاسوج افزود: با این کار هم تلفات کمتر شده و هم ترافیک روان تر خواهد شد.
وی افزود: سال 97 کاهش 21 درصدی تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته روی داد که این مهم با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی به دست آمده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.