به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گچساران بدون اشاره به آمار تلفات رانندگی، اظهار داشت: این کاهش تلفات رانندگی در حالی است که شاهد افزایش اخذ گواهی نامه و ورود خودروهای جدید هستیم.
وی گفت:70 درصد تلفات فوتی سوانح رانندگی درون شهری کهگیلویه و بویراحمد عابران پیاده هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش زیرساخت های ترافیکی مانند احداث پل های هوایی برقی، خط کشی معابر، آموزش و نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی راهکاری برای کاهش این خسارات است.
سرهنگ خوشوقت ابراز کرد: بیش از چهار هزار خودرو در سال گذشته در این استان ثبت شماره جدید شدند.
وی، تعامل روزافزون کارکنان و ماموران پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری های 17 گانه این استان برای ترویج هر چه بیشتر مسایل ترافیکی استان را ضروری دانست.
وی اظهار کرد: نباید لحظه ای از فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه مسایل ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد غفلت کرد.
وی با بیان اینکه معابر این استان به تجهیزات الکترونیکی مجهز خواهند شد، گفت: متولیان امر در زمینه زیر ساخت ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.
سرهنگ خوشوقت ادامه داد: با فعالیت سامانه الکترونیک در استان تمام معابر شهری با دوربین کنترل می شود و نیازی به حضور مستمر پلیس در معابر نیست.
سرگرد سید محسن حسینی راد در این آیین به عنوان رئیس پلیس راهور گچساران منصوب و از خدمات سرگرد شهباز پورنگ تقدیر شد.
کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزارنفر جمعیت دارای 17 شهر و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است که 720 روستای آن بالای 20 خانوار جمعیت دارد.
خبرنگار: مریم صیادی*** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.