علی پورک‌پور روز سه‌شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت اظهارداشت: با تعامل و همکاری این دونهاد فرهنگی و وجود ظرفیت‌های مناسب، استعدادهای خوبی در ورزش هندبال در این شهرستان قابل شناسایی است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در زمینه کشف استعدادهای برتر بخصوص در بخش ورزشی بیان کرد: نقش این نهاد در شکوفایی استعدادهای مختلف افراد و تقویت ظرفیت‌های اخلاقی، تربیتی، جسمانی، ذهنی، عقلی، مهارتی و اجتماعی دانش آموزان انکارناپذیر است.

پورک‌پور تصریح کرد: قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام به نمایندگی از استان در مسابقات استعدادهای برتر کشوری نشان از رشد و توسعه این رشته ورزشی در سطح شهرستان است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هندبال فراز بام خاییز دهدشت در این نشست افزود: همکاری و تعامل آموزش وپرورش در شناسایی استعدادهای ورزشی و قهرمانی تیم هندبال نوجوانان در مسابقات کشوری قابل تقدیر است.

مجید پارسایی گفت: توسعه ورزش همگانی وتوجه به استعدادیابی در بستر آموزش و پرورش نقش مهمی در شکوفایی رشته‌های ورزشی بخصوص هندبال خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش مهم مربیان و دبیران ورزشی در کشف استعدادهای برتر ورزشی عنوان کرد: اموزش و پرورش به عنوان جامعه هدف در ورزش پایه می‌تواند استعدادهای ورزشی را در رده‌های ملی و بین المللی معرفی کند.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت افزود: امروزه جوامع مختلف از ورزش  به عنوان یکی از روش‌های مهم ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه بهره می‌برند.

پارسایی گفت: با استفاده از روش‌های علمی سطح همکاری آموزش وپرورش با باشگاه فراز بام برای موفقیت‌های بیشتر هندبال افزایش می یابد.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین طرفین امضا شد.

بیش از ۱۸ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف امسال در شهرستان کهگیلویه  راهی کلاس درس می شوند.

شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه بیش از سه هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده دارد.

۷۵۳۱/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.