پیام اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار تخت های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از حدود ۳۰ تخت از اوایل سال ۹۵ به ۷۰ تخت در سال ۹۸ رسیده است.

وی افزود: در این بیمارستان در مدت چهار سال اخیر بیش از ۱۲ بخش جدید راه اندازی شده که از جمله آنها بخش های سی تی اسکن ، جراحی عمومی، زنان و زایمان،NICU، CCU و ICU هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال صرف هزینه خریداری و تجهیز این بیمارستان به تجهیزات به روز دنیا شده است.

اکبری عنوان کرد: روزانه حدود هفت هزار نفر به مراکز مراکز تابعه تامین اجتماعی در استان مراجعه می کنند و بیشترین مراجعه به این مراکز درمانی، کارگران و بازنشستگان هستند.

وی تصریح کرد: به همین سبب تلاش بر این است که خدمات مطلوب درمانی به صورت شبانه روزی و مستمر به بیمه شدگان ارائه شود.  

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: راه اندازی طرح دی کلینیک گچساران، تبدیل درمانگاه دهدشت به پلی کلینیک تخصصی و توسعه فضاهای درمانی مراکز تابعه از برنامه های تامین اجتماعی بوده که در آینده ای نزدیک این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

اسفند ماه ۹۷، برای دومین سال پیاپی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته توانست رتبه اول را در تعداد تخت های بیمارستانی کسب کند.

حدود ۴۶ درصداز جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه درمانی تأمین اجتماعی هستند.

بیمارستان شهدای گمنام با حدود ۷۰ تخت و ۵۰ پرستار به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خدمات رایگان ارائه می دهد.

سال ۹۷ برای نخستین بار بیمارستان شهدای گمنام یاسوج (تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در استان) در بین مراکز درمانی و غیردرمانی توانست لوح مرکز خدماتی سبز را  به دلیل منطبق بودن سیستم های بهداشتی و درمانی با محیط زیست و نبود آلودگی را به خود اختصاص دهد

۹۸۶۸/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.