محمدرضا یزدان شناس چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نفت و گاز گچساران در این فصل لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با انجام هشت بازی، ۶ پیروزی، یک تساوی و یک شکست قهرمان این مسابقات شد.

وی بیان کرد: نتیجه آخرین بازی رقابت های فوتبال استان امروز به دلیل حاضر نشدن تیم پارسه یاسوج مقابل حریف سه بر صفر به نفع پیروزی چرام(رقیب نفت و گاز گچساران) اعلام شد.

مدیر تیم های پایه نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با وجود این نتیجه اما نفت و گاز این شهرستان با تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ امید فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.

یزدان شناس ابراز داشت:تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال لیگ امید فوتبال استان با ۲۵ گل زده،هشت گل خورده و تفاضل گل هشت ضمن کسب قهرمانی به مسابقات کشوری فوتبال امیدهای کشور راه یافت.

تیم امید پیروزی چرام با ۶ بازی،یک تساوی و یک باخت ۱۹ امتیاز،۱۸ گل زده، ۶ گل خورده و تفاضل گل ۱۲ مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.

وی گفت: صدراله آشنا با ۱۴ گل زده و سه بار هتریک مقابل حریفان ستاره نفت و گاز گچساران است.

تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان پیش از این قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد را نیز از آن خود کرده بود.

نفت و گاز گچساران در این مسابقات با کسب ۶ پیروزی،۲ تساوی و یک شکست و ۲۰ امتیاز ضمن کسب قهرمانی به لیگ مناطق فوتبال کشور راه یافت.

تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۱۰ گل از رقیبان دریافت کرد.

بازی های لیگ قهرمانی فوتبال نوجوانان استان از ۲ ماه پیش با حضور تیم های نفت و گاز گچساران، سپاهان دهدشت، ایران جوان یاسوج،آتاک گچساران، ایران مهر یاسوج،پرسپولیس یاسوج، آینده گچساران،پرستو بهمئی و کیان باشت آغاز شد.

تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور را نیز دارد پارسال نیز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را به دست آورد.

۸۱۴۳/1662

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.