سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سفر این مدیران به شهر یاسوج روز دوشنبه هفته جاری 22 مرداد انجام می شود.
وی افزود: هفته گذشته نشستی در شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان های ورزشی کشور و با حضور مدیران این شرکت و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مسائل و مشکلات استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج برگزار شد.
علوی بیان کرد: در این نشست مقرر شد که جمعی از مدیران شرکت با سفر به شهر یاسوج مسائل و مشکلات استادیوم را بررسی و رفع کنند.
وی عنوان کرد: امید است با حضور مدیران شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان های ورزشی کشور مسائل و مشکلات این استادیوم برطرف و رقابت های ملی در 2 رشته فوتبال و دوومیدانی در آن برگزار شود.
علوی ابراز داشت: عمده ترین مشکلات این استادیوم شامل انشعابات آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب است.
عملیات اجرایی استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج سال 1386 در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع آغاز و اعتباری افزون بر 300 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن هزینه شد.
این استادیوم اردیبهشت سال 1394 با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد اما به دلیل داشتن برخی مشکلات و تحویل نشدن توسط شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان های ورزشی کشور به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد امکان برگزاری فعالیت های ورزشی تاکنون در آن میسر نبوده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.