به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: تعاونی بزرگ گردشگری «برف و آفتاب» در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت با اشتغال ۵۰ نفر و با عضویت سه هزار و ۱۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

پروانه نیک مرام افزود: امید است در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده بیش از پیش به نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان توجه شود.

وی بیان کرد: تعاونی ها نقش اساسی در تقویت بنیه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دارند و سبب درآمد زایی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم می شوند.

وی عنوان کرد: حمایت از طرح های اشتغالزای تعاونی از اولویت های این اداره کل است و در این راستا دولت تسهیلات ویژه ای برای توسعه کسب و کار در این زمینه ارائه می دهد. 

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سه هزار و ۱۵۴ تعاونی در گرایش‌های مختلف در این استان ایجاد شده که میزان اشتغال زایی آنها ۳۴ هزار و ۱۲ نفر بوده است.

افق بخش تعاونی در پنج سال پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد از جمله تشکیل ۲۰۰ تعاونی در گرایش‌های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات، تشکیل ۲۵ تعاونی صادرات گرا به ویژه در بخش صنایع دستی، تشکیل هفت شرکت توسعه عمرانی شهرستانی، تشکیل ۲۵ تعاونی آبران به منظور استفاده از پتانسیل‌های منطقه و دیگر موارد خواهد بود.

۹۸۶۸/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.