معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نیکوکار استان در چهارماهه نخست سال جاری ۹ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمد اسلامی منش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلفی اجرا می‌کند، افزود: صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع‌آوری نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی و جمع‌آوری نذورات عید قربان از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان است . 

وی بابیان اینکه اعتمادسازی، مؤثرترین راهکار در افزایش مشارکت‌های مردمی است، اظهارکرد: مردم خیر و نیکوکار استان ۹ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان در چهارماهه نخست امسال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه میزان کمک‌های مردمی به این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: ۹۱۴ میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سال جاری از صندوق‌های صدقات است که این مبلغ برای رفع نیازهای مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود .

وی با اشاره به جمع‌آوری دو میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان زکات در چهارماهه امسال بیان کرد: همچنین سه میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان از کمک‌های مردمی از طرح اکرام ایتام و باقی آن نیز از طریق سایر طرح‌های کمیته امداد جمع‌آوری‌شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.