آرمان حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت سه روز در ۲ بخش آزاد و فرنگی و وزن های مختلف برگزار شد.

وی افزود: ۹۵ کشتی گیر نونهال کهگیلویه و بویراحمد از شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، باشت و بهمئی در این رقابت ها حضور داشتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها انتخاب افراد برتر برای اعزام به مسابقات قهرمانی استعدادهای برتر کشور بوده است.

حاتمی عنوان کرد: در کشتی آزاد تیم گچساران با ۲۰۰ امتیاز اول شد، تیم یاسوج با ۱۷۵ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و تیم سی سخت نیز با ۱۷۰ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: در کشتی آزاد وزن ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم محمدمهدی دوستانی، سجاد رضایی و آرین رستمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۳۸ کیلوگرم رضا قبادیان، حمید کشوری و امیرحسین عسکرپور به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

حاتمی اظهار داشت: در وزن ۴۱ کیلوگرم عرفان جعفرزاده، عسکر سماواتی و شهروز فقیهیان به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

وی افزود: در وزن ۴۴ کیلوگرم محمد افشین پور، احمدرضا غلامی و اشکان فاضلی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را تصاحب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۴۸ کیلوگرم مهدی محسن نیا، عرشیا گلزاری و ابوالفضل گشتاسب به ترتیب اول تا سوم شدند.

حاتمی عنوان کرد: در وزن ۵۲ کیلوگرم نیما صیادیان، امین بلوکی و آرین حشمتی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ابراز داشت: در وزن ۵۷ کیلوگرم احمدرضا عابدینی، مهدی جهان زاده و امیرپارسا حسینی به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۶۲ کیلوگرم مهدی زابلی، عارف بهجت اصل و آرمان عسکرزاده به ترتیب رتبه های اول تا سوم را تصاحب کردند.

حاتمی اظهار داشت: در وزن ۶۸ کیلوگرم مهرداد فاطمیان، ابوالفضل پرتو و عماد شهریاری به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در وزن ۷۵ کیلوگرم مهدی یوسفی، حسین هادی و امین انصاری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد محمدحسینیان اول شد و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز ساسان حیدری و مهرزاد شهبازی به ترتیب به عناوین اول و دوم دست یافتند.

حاتمی عنوان کرد: در کشتی فرنگی تیم گچساران با ۲۵۰ امتیاز اول شد، تیم دهدشت با ۱۷۵ امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و تیم باشت نیز با ۹۰ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: در کشتی فرنگی وزن ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم حسام موسوی اول شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۳۵ کیلوگرم سعید شفیعی زاده و ابوطالب بونمک به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

حاتمی اظهار داشت: در وزن ۴۱ کیلوگرم حافظ رکابی و رضا طاهری به ترتیب به عناوین اول و دوم دست یافتند.

وی افزود: در وزن ۴۴ کیلوگرم مجتبی دیماد، علی صفدری و هادی وحیدی کیا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را تصاحب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۴۸ کیلوگرم نیما اعتمادزاده، مهدی دانش فر و رضا نوشادی به ترتیب اول تا سوم شدند.

حاتمی عنوان کرد: در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرمحمد رضاپور، رضا بصیری راد و سیاوش شیرازی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ابراز داشت: در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا آذرشب، سروش زارعی و حسام امینی به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۶۲ کیلوگرم علی اکبر عوض پور، پوریا دستان و فاضل دهبان نژادیان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را تصاحب کردند.

حاتمی اظهار داشت: در وزن ۶۸ کیلوگرم اشکان دهبان نژادیان، سید امیرحسین حسن زاده و رضا انصاری به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین صالحی، مهیار صادقی و احمدرضا دشتی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۸۵ گیلوگرم امیررضا کریمیان، محمدرضا رضوانی و امیررضا رشیدی به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

حاتمی عنوان کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رضا فضیلت و علی زارعی به ترتیب رتبه های اول و دوم را تصاحب کردند.

وی ابراز داشت: افراد برتر هر ۲ بخش آزاد و فرنگی وزن های مختلف این رقابت ها به مسابقات قهرمانی استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.