سرپرست ارژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از ۶۰ مصدوم و  یک کشته  در  حوادث ترافیکی جاده های مواصلاتی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان محسن جلیل با بیان اینکه امروز جمعه روز شلوغی و پرکاری برای پرسنل آمبولانس‌های ۱۱۵ بویراحمد و دنا بود، گفت: از صبح ساعت هفت تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۸ مردادماه ۶۰ مصدوم و یک فوتی در حوادث ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان توسط اورژانس امدادرسانی شده‌اند که بیشترین این تصادفات در شهرستان بویراحمد و دنا گزارش شده است .

وی با اشاره به اینکه اولین تصادف منجر به مرگ در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه در محور" یاسوج به شیراز" قبل از "تنگ تیزاب" گزارش شد، افزود: متاسفانه این حادثه یک   فوتی و پنج مصدوم در پی داشت که مصدومان توسط اورژانس تنگ سرخ و اردکان(فارس) بعداز ارایه خدمات پزشکی به بیمارستان امام حسین اردکان انتقال داده شدند .

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به تصادفات بالای ۴ مصدومی این روز که توسط مرکز مدیریت عملیات در سامانه حوادث کشور به ثبت می‌رسد، اظهارکرد: ۵ مورد تصادف با ۳۵ مصدوم امروز توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات فوریتی دانشگاه علوم پزشکی پوشش داده شده که که با مدیریت مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های فوریتی توسط آمبولانس های اورژانس و در صورت نیاز هلال احمر بعداز خدمات پزشکی اورژانس به بیمارستانهای انتقال داده شدند .

جلیل در توضیح تصادفات بالای ۴ مصدومی امروز که توسط مرکز مدیریت عملیات مدیریت شدند بیان کرد: انحراف پاترول در "ده شیخ "با ۱۱مصدوم تصادف پژو با پژو در کاکان۸مصدوم تصادف پژو۲۰۶با پراید در "تنگ سریز" جاده یاسوج- اصفهان ۵مصدوم و تصادف پژوپارس با۴۰۵در جاده یاسوج- شیراز یک فوتی و ۵مصدوم و همچنین تصادف پژو در سه راهی راک محور قلعه رئیسی- دهدشت با ۵مصدوم گزارش شد که در مجموع ۳۵مصدوم در سامانه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات فوریتی مدیریت و به ثبت رسید.

وی ادامه داد: روز جمعه در گچساران ۲ مورد تصادف با دو مصدوم گزارش شد در کهگیلویه، ۵ مورد تصادف با ۱۱ مصدوم گزارش شد و در شهرستان بهمئی هیچ‌گونه تصادفی گزارش نشده است .

جلیل اضافه کرد: در مجموع روز جمعه ۶۰ مصدوم و یک فوتی توسط اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی و در صورت نیاز به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.