زیبا کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس پیگیری های انجام شده در خصوص تعاونی مسکن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران فعال در حوزه رسانه می توانند در این طرح عضو گیری شرکت کنند.

وی افزود: هم اینک بیش از ۱۸۰ خبرنگار در رسانه های خبری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند و طرح تعاونی مسکن برای خبرنگاران متقاضی به جد در دستور کار است. 

مدیر خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از عضوگیری لیست افراد متقاضی به معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

وی ابراز داشت: هم اینک مقرر شده با هماهنگی مدیرکل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در مرکز شهر یاسوج به خانه مطبوعات استان تعلق گیرد تا در آن مجتمع رسانه ای و دفتر خانه مطبوعات برپا شود.

کرمی تاکید کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد برای ساماندهی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف از جمله مسکن، تسهیلات و دیگر موارد را داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش تر در تاریخ پنجم تیر امسال در حاشیه نشست هیات دولت به ایرنا گفته بود که تمامی ذینفعان این وزارتخانه از جمله خبرنگاران نیز مشمول طرح مسکن کارکنان دولت خواهند شد.

کرمی با اشاره به جشن روز خبرنگار در استان، بیان کرد: جلسات و نشست های هم اندیشی برای برگزاری هرچه بهتر روز خبرنگار با حضور مجموعه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای خانه مطبوعات و همچنین مشارکت و همکاری مدیران مسئول و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شده و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: امسال جشن روز خبرنگار با اهتمام ویژه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همکاری حوزه روابط عمومی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت خانه مطبوعات با شکوه تر از سال های گذشته و با برنامه های منسجم و ویژه برگزار خواهد شد.

روز خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد عضو گیری صندوق قرض الحسنه برای خبرنگاران نیز اجرایی می شود.

محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف روز هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه ۸ تن از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسید. 

پس از آن واقعه ۱۷ مرداد روز خبرنگار نامگذاری شد. 

۹۸۶۸/۶۱۱۰


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.