سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زنان فوتسالیست رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار حریف خود تیم آرمینه تهران را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کردند.

وی افزود: گل های تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از سوی نیلوفر خندان (چهار گل) و مریم رمضانی و هدیه امیدی نیز هر کدام یک گل به ثمر رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه پیروزی گذشته تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان استان در این دوره از رقابت ها به ترتیب مقابل تیم های هیأت فوتسال خراسان شمالی، سیاه جامگان قم و پردیس سیرجان استان کرمان به دست آمد.

علوی عنوان کرد: زنان فوتسالیست رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد تیم هیأت فوتسال خراسان شمالی را با نتیجه هشت بر پنج، تیم سیاه جامگان قم را با حساب هشت بر ۲ و تیم پردیس سیرجان استان کرمان را نیز با نتیجه ۱۲ بر یک درهم کوبیدند.

وی ابراز داشت: تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه ۱۲ مردادماه ۱۳۹۸ به مصاف تیم شهروند ساری می رود.

علوی گفت: زنان فوتسالیست رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین و آخرین بازی خود در این رقابت ها شامگاه یکشنبه ۱۳ مردادماه ۱۳۹۸ با تیم اصفهان دیدار می کنند.

وی اظهار داشت: رقابت های فوتسال لیگ برتر زنان رده سنی جوانان کشور از سه شنبه هشتم مردادماه ۱۳۹۸ و با حضور هفت تیم در شهر ساری مرکز استان مازندران آغاز شد.

علوی گفت: مهناز آشتیانی سرمربی تیم فوتسال زنان رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت هاست.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.