به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه فرمانداری شهرستان کهگیلویه روز سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستان و جمع زیادی از مردم در سالن شهید زکی زاده فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

امام جمعه دهدشت در این آیین با اشاره به حکم سرپرستی یک ساله فرماندار سابق گفت: نیاز است مسئولان تصمیمی که اتخاذ می کنند کارشناسی شده باشد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی با اشاره به ظرفیتهای مختلف شهرستان در حوزه های مختلف گفت: توجه به این ظرفیت ها باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به عمق محرومیت شهرستان نیاز است نسبت به توسعه اشتغال برنامه ریزی هدفمند از سوی مسئولان برای رفع محرومیت ارائه شود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین کهگیلویه را یکی از شهرستانهای مهم استان دانست و گفت: دولت از ظرفیت های این شهرستان به نحو احسن برای رفع محرومیت ها استفاده خواهد کرد.

عزیز فیلی افزود: تمدن قدیمی  بلادشاپور در گذشته از رونق زیادی برخوردار بوده که نیاز است با برنامه ریزی از ظرفیت های این شهر تاریخی برای رونق توسعه مسئولان هم قسم شوند.

وی توجه به طرح های عمرانی شهرستان کهگیلویه از جمله آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق را از اولویت های مهم استانداری دانست و گفت: تلاش می شود  آبرسانی از سد کوثر به این شهرها تا یکسال آینده اجرایی شود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز در این آیین این شهرستان را محروم دانست و گفت: با وحدت همه جانبه و استفاده از ظرفیت همه گروه های سیاسی مطالبات به حق این شهرستان پیگیری و اجرایی خواهد شد.

علیرضا اتابک توسعه کهگیلویه را نیازمند همکاری همه مسئولان دانست و افزود: برقراری عدالت اجتماعی و حقوق به حق مردم در اولویت مسئولان باشد.

وی بخش های محروم دیشموک و قلعه رئیسی را نیازمند توجه بیشتر دانست و تصریح کرد: مطالبات به حق این بخش ها به جد در دستور کار است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه اظهار کرد: فرمانداری مجری سیاست های به حق دولت است و در این راستا از ظرفیت نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیگیری مطالبات در سطح کشور به نحو احسن استفاده خواهد شد.

در این آیین از تلاش های جعفر نیکبخت فرماندار سابق تقدیر شد.

۷۵۳۱/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.