فاطمه اسدی روز یکشنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان برگزار شده است.
وی بیان کرد: ۴۰۰ مهارت جوی زن امسال در این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفتند.
اسدی  اظهار داشت: این آموزش‌ها در مراکز ثابت دولتی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران  گچساران و در بخش‌های مختلف در قالب ۳۸ حرفه به متقاضیان ارائه شد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گچساران، تعهد آموزشی این اداره در سال جاری را ۱۲۰ هزار نفر ساعت اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ کارآموز روستایی امسال در قابت ۱۵ هزار نفر ساعت در این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفتند.

وی گفت: تعهد آموزشی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گچساران در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار نفر ساعت بوده که ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

اسدی اظهار داشت: در این زمینه بیش از ۷۰۰ هنرجوی زن  آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف فرا گرفتند.

وی فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زیرساخت اصلی توسعه و کارآفرینی دانست و افزود: هدف از آموزش‌های مهارتی تربیت نیروی انسانی ماهر برای کمک به چرخه اقتصاد جامعه است.

اسدی گلیم بافی دو، مربی مهد کودک، سازنده تولیدات نمدی دست دوز، دسرساز سنتی، شرینی پز شرینی های بدون فر، کلوچه پز، عکاسی دیجیتال، کاور مبل، نان تیری و دوزنده چادر و مقنعه را از مهمترین دوره های آموزشی این مرکز اعلام کرد.
دوگنبدان مرکز شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.