فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه بازدیدهای خود از روستاها به منظور رفع مشکلات، این بار به منطقه کلات دشمن زیاری رفت. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه بازدیدهای فرماندار کهگیلویه از روستاها به منظور پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات، این بار به روستاهای کلات و لیرکک دشمن زیاری رفت.
جعفر نیکبخت در ابتدای این سفر از کانال آبیاری روستای پیزک بازدیدی داشت و سپس با حضور در گلزار شهدای روستا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و بعد از آن در بین مردم پای درد و دل آنها نشست.
مردم روستاهای کلات و لیرکک مشکلاتی داشتند که با فرماندار مطرح نمودند.
بازسازی جاده بین مزارع که جاده قدیمی روستاست واجرای پل ارتباطی، اجرای طرح هادی، رفع فرسودگی شبکه آب شرب، جدول کشی قسمتی از روستا ، ساماندهی تیرهای برق، مرمت و بازسازی گلزار شهدا ، بهسازی معابر روستا از جمله موارد و مشکلات روستای کلات ولیرکک بود که ازسوی مردم و دهیار مطرح شد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید افزود: در روستاها برخلاف منابع محدودی که وجود دارد، دولت تدبیر وامید کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.
نیکبخت تصریح کرد: کانال آبیاری روستایی پیزک در سال ۹۷ مبلغ ۹۰ میلیون تومان اعتبار داشت و در سال جدید نیز اعتباراتی برای انجام این طرح پیش بینی شده است.
وی در خصوص جاده بین مزارع واحداث پل ارتباطی گفت: جهادکشاورزی با همکاری اداره راهداری نسبت به بازسازی جاده بین مزارع و احداث پل ارتباطی در اولین فرصت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: برای اجرای طرح هادی معارضاتی وجود دارد که درصورت رفع معارض طرح هادی اجرا وآسفالت معابر روستا صورت می گیرد.
نیکبخت با بیان اینکه مشکل جابجایی تیرهای برق توسط اداره برق حل می شود عنوان کرد: پیگیر رفع مشکل مدرسه نیمه کاره و رفع فرسودگی شبکه آب شرب نیز هستیم. وی اضافه کرد: مدیران در بین مردم باشند و ضمن پیگیری مشکلات مردم خدمات دولت را بیان کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.