با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان محلی پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در یاسوج برگزار شد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "بابک درست"، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور ۵۵ غرفه از ۲۰ استان کشور در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع محصولات خود را به شهروندان عرضه خواهند کرد .

وی با اشاره به زمان برپایی نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج پذیرای علاقمندان است .

درست اظهارکرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان برتر کشور حضور دارند که با توجه به شعار سال حمایت از تولیدات داخلی، تمامی محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه داخلی هستند که از نظر کیفیت توان رقابت را با کالاهای مشابه خارجی خواهند داشت .

وی با اینکه محصولات این نمایشگاه شامل تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی خواهند بود، اضافه کرد: خریداران گرامی هنگام خرید دقت کافی داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف سریعا به واحد مدیریت در نمایشگاه تخلفات مربوطه را اعلام کنند .


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.