معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش دهندگانی که کلاس دو نفر به بالای سوادآموزی در سالهای 79تا92دارند پرونده تشکیل دهند .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سیدحمدالله خواهش نیک در جمع خبرنگاران افزود: آموزش دهندگانی که در فاصله زمانی 79تا پایان سال91یک کلاس سوادآموزی با حداقل دو نفر سوادآموز دارند و هم اکنون بعنوان آموزش دهنده فعال هستند با مراجعه به واحدهای سوادآموزی تشکیل پرونده دهند .

وی اظهارکرد: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی با توجه به بررسی و ارائه اصلاحیه جهت تدوین آئین نامه اجرایی فعلاً پرونده ها در واحدهای سوادآموزی تشکیل و تا اعلام آئین نامه اجرایی در کارگروه بررسی نشوند .

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تشکیل پرونده اولیه با هدف دستیابی به آمار تعداد آنهاست، خاطرنشان کرد: سامانه جهت استعلام دارندگان سوابق از روز چهارشنبه، 26تیرماه برای مشمول بودن فعال شده است .

خواهش نیک تصریح کرد: همچنین کسانی که دارای دو سوادآموز به بالا بوده و مدارک فرم312 بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی را دارند، جهت تشکیل پرونده مراجعه کنند.

وی ادامه داد: براساس بخشنامه ارائه مدرک دانشگاهی فوق دیپلم به بالا برای کسانی که تشکیل پرونده می دهند ضروری است .

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین سرباز معلمانی که حداقل یک ماه پس از دوران خدمت بعنوان حق التدریس فعالیت کرده اند با ارائه مدرک می توانند تشکیل پرونده دهند .

خواهش نیک بیان کرد: آموزشیاران فعال83تا86نیز در سامانه قابل استعلام است و به ادارات شهرستانها و مناطق اعلاه شده است و می توانند مراجعه و پرونده تشکیل دهند .

وی اضافه کرد: با توجه به سئوالات مکرر آموزش دهندگان در مورد آزمون و منابع آزمون تاکنون هیچ‌گونه بخشنامه و اطلاعیه ای از سوی نهضت سوادآموزی اعلام نشده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.