رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل اعتبارات عمرانی استان   یک هزار و 349 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد پیدا کرده است.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سالجاری تخصیص اعتبارات بیشتر به صورت اسناد خرانه بوده و نقدینگی کمتر است.

وی اظهارکرد: جمعا بالغ بر 615 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده که آن را در شهرستانها توزیع خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار تا کنون در 3 ماهه نخست سالجاری 25 درصد تخصیص یافته است.

نوروزی تصریح کرد: در صورتی که درپایان سال گذشته تخصیص ردیف توازن به 19 درصد رسیده بود و در سالجاری در پایان سه ماهه نخست سال تا کنون 30 درصد اعتبار تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در سال 92 اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش عمرانی 197 میلیارد تومان بوده در حالی که این اعتبار در سالجاری به 387 میلیارد تومان رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این بخش سهم استان ما در کشور از 2.4 درصد به 3.98 درصد رسیده است.

نوروزی بیان کرد: در سال 92 بالغ بر 26 میلیارد تومان از محل اعتبارات متوازن به استان اختصاص یافته بود که در سالجاری به 348 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد دراین بخش در کشور از یک دهم درصد به 2.1 درصد رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بخش اعتبارات ملی و استانی کهگیلویه و بویراحمد از 28 میلیارد تومان به 270 میلیارد تومان رسیده است که شاهد 10 برابری رشد اعتبارات در این بخش هستیم و از 8 دهم به 6.2 درصد رسیده ایم.

نوروزی عنوان کرد: کل اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر یک هزار و 349 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: تا کنون بالغ بر 52 میلیارد تومان از اعتبارات استان در سال مالی 97 – 98 هنوز جذب نشده و یک هفته دیگر برای جذب آن مهلت داد ه شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.