مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد با  اشاره به لزوم رفع موانع  و مشکلات پیش روی پروژه آبرسانی به دوگنبدان از  سد کوثر گفت: ارتقاء دو ایستگاه پمپاز سعادت آباد و خیر آباد به صورت جدی در دستور  کار  قرار گیرد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان فیض الله پاسره در بازدید از تاسیسات و پروژه‌های آب و فاضلاب گچساران افزود: تعمیر و تجهیز ایستگاه های پمپاژ سعادت‌آباد و  خیرآباد  گچساران  برای تسریع در انجام امور و بر اساس ضوابط دقیق  قانونی به بخش خصوص واگذار گردد.

در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جمع کارکنان آبفای دوگنبدان و مشاوران طرح های آبرسانی و فاضلاب دوگنبدان با تاکید بر  اهمیت انجام مطالعات و رعایت اصول فنی در  اجرای پروژه ها  اظهارکرد: تسریع در اجرای پروژه ها نیز باید مدنظر باشد.

لازم به ذکر است که دیدار چهره به چهره با کارکنان آبفای دوگنبدان نیز از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این سفر بود.

فیض اله پاسره صبح امروز ضمن دیدار با کارکنان امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان  از   تاسیسات و پروژه‌های آب و فاضلاب این شهر بازدید کرد.

در این دیدار که به همراه معاون بهره برداری شرکت و جمعی از مدیران ستادی صورت گرفت نشست های تخصصی با حضور  مشاروران و پیمکانکاران طرح های آبرسانی انجام گرفت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.