طی حکمی از سوی حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس هیات امناء خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر کیان دهراب پور به عنوان رئیس هیئت مدیره خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کیان دهراب پور

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با توجه به اینکه حضرتعالی در جلسه تاریخ 20تیر ماه 98 هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شده اید، بدین وسیله به منظور تحقق اهداف بلند و والای مورد نظر در اساسنامه مجمع خیرین سلامت کشور و با توجه به نقش ارزنده جنابعالی در گسترش امور خیر خواهانه، به موجب این حکم تا پایان دوره چهارم هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت رئیس هیئت مدیره  منصوب می شوید.

امید است با اتکاء به خداوند متعال و در سایه تلاش و کوشش و بهره‌گیری از ذخائر ارزشمند نیکوکاران حوزه سلامت با همکاری دیگر اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل و با حفظ کرامت انسانی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

به گزارش ایسنا، پیش از این، دکتر محمدرضا نیکبخت" در این مسئولیت حضور داشتند که به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان معرفی شدند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.