رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: در حال حاضر  آتش سوزی در ارتفاعات مارین کنترل شده و به زودی نیز مهار می شود.

"فرهام جلیلی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روز  یکشنبه 16 تیرماه آتش سوزی در ارتفاعات مارین گچساران از ساعت 16:10 دقیقه آغاز شد.

وی بیان کرد: این آتش سوزی که در ارتفاعات صعب العبور منطقه مارین آغاز شده بود در ساعت 23 شب یکشنبه با تلاش فراروان مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران تصریح کرد: متاسفانه این آتش سوزی مجددا در روز دوشنبه 17 تیرماه از ساعت 11 آغاز شدهو تلاش برای مهار آن ادامه دارد.

جلیلی عنوان کرد: جهت مهار این آتش سوزی بالغ بر55 نفر از نیروهای مردمی، محیط زیست و منابع طبیعی در حال تلاش هستند که با توجه به گرمی هوا نیروها در حال جابجایی با افراد تازه نفس هستند.

وی گفت: با تلاش فراوان هنوز اجازه ندادیم که آتش به دیل و جاهای دیگر سرایت کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران ادامه داد: بالگرد از امروز صبح تا کنون بالغ بر 24 نفر نیروی تازه نفس را به ارتفاعات مارین انتقال داده است.

جلیلی بیان کرد: از امروز صبح تا کنون بالگرد 8 سورتی پرواز جهت انتقال نیروها برای مهار این آتش انجام داده است. در حال حاضر این آتش سوزی کنترل شده و به زودی نیز مهار می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران اضافه کرد: علت این آتش سوزی در دست بررسی است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.