سید حمدالله خواهش نیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزشیارانی که متقاضی دریافت کد پرسنلی هستند و مدارکشان کامل است اسامی آنها برای تعیین تکلیف به سازمان نهضت سوادآموزی کشور اعلام شده است.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش از این اعلام شده بود آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که مشمول طرح استخدام هستند تا 25 اردیبهشت ماه 1398 برای تشکیل پرونده مهلت دارند.
وی افزود: بر اساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کشور باید آموزشیاران مشمول طرح استخدام دارای کد پرسنلی، گواهی آموزش بدو خدمت و گزینش بوده و با ارائه پرونده آموزشیاری خود می توانند تشکیل پرونده دهند.
خواهش نیک عنوان کرد: چنانچه آموزشیاران کهگیلویه و بویراحمد تاکنون برای تشکیل پرونده مراجعه نکرده اند هر چه زودتر مدارک خود را به واحدهای سوادآموزی اداره های آموزش و پرورش 13 شهرستان و منطقه استان تحویل دهند تا برای کد پرسنلی آنها پیگیری شود.
وی ابراز داشت: تاکنون هیچگونه اطلاعیه ای در زمینه منابع آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی صادر نشده و پس از صدور اطلاع رسانی می شود.
خواهش نیک گفت: طرح استخدام مشمول آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد است که در فاصله سال‌ های 1379 تا پایان سال 1391 در 2 سال به صورت مستمر حداقل 2 نفر سوادآموز داشته و دارای پرونده آموزشیاری باشند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 نرخ باسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال در کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.