سید هاشم موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 61 دوره آموزشی با شرکت یکهزار و 250 نفر از مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی و 12 دوره دیگر با حضور 256 نفر از فعالان خوشه دست بافته های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش های تخصصی در افزایش کیفیت محصولات گفت: برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز های واحدهای صنعتی از اولویتهای حمایتی شهرک های صنعتی است.
موسوی افزود: برگزاری پنج تور صنعتی با حضور 140 نفر از دیگر خدمات ارائه شده برای بهبود وضعیت تولید در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1397 تاکنون بوده است.
وی اظهار داشت: طرح مطالعاتی شناسایی موانع تولید عارضه یابی ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد یا نیمه فعال پنج واحد عضو کنسرسیوم صادراتی خوشه دست بافته ها در این استان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: انجام مطالعات موانع تولید 20 واحد صنعتی و پنج واحد عضو کنسرسیوم صادراتی خوشه دست بافته های کهگیلویه و بویراحمد با بازدیدهای میدانی کارشناسان متخصص و مشاوران طرف قرارداد از دیگر اقدامات انجام شده برای حمایت از رونق تولید در این استان بوده است.
وی بیان کرد: کمبود نقدینگی و مواد اولیه و مدیریتی از جمله موانع تولیدی در این واحدهای صنعتی است که برای به ظرفیت رسانی و فعالیت این واحدها راهکارهای لازم پیش بینی شده و در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورت تحقق و رفع موانع 300 فرصت شغلی در این واحدهای تولیدی ایجاد خواهد شد.
موسوی ابراز داشت: در سال گذشته 140 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه های کشور شرکت و یا بازدید کردند.
وی گفت: شرکت در نمایشگاه های واحدهای صنعتی و تولیدی منجر به انعقاد 12 تفاهم نامه برای واحدهای تولیدی استان شد.
وی بیان کرد: نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی استان برای معرفی هر چه بیشتر محصولات تولید کنندگان در محل ساختمان شهرک های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد دایر است.
با هدف حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرک های صنعتی این استان در 2 دهه اخیر توسعه چشمگیری یافته است.
131 طرح و واحد تولیدی و صنعتی داخل و خارج از شهرک های صنعتی در دولت یازدهم در این استان بهره برداری و یا دوباره به چرخه تولید بازگشت.
استان 720 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و یک درصد مساحت ایران را در اختیار دارد.
8143/3239
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.