به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در این راهپیمایی داشتند.
مسیر حدود 2 کیلومتری این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) بود.
شعارهای افراد شرکت کننده در این راهپیمایی در شهر یاسوج شامل «الله اکبر، هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا با ملته تا پیرو ولایته، راه نجات امت ولایت است ولایت، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای و لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است» بود.
قطعنامه پنج ماده ای در پایان این راهپیمایی قرائت شد و شرکت کنندگان نیز با سر دادن فریاد «الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا» مفاد آن را تأیید کردند.
شورای عالی امنیت ملی 18 اردیبهشت ماه 1398 با صدور بیانیه ای خطاب به کشورهای عضو برجام اعلام کرده جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال گذشته و پس از خروج غیرقانونی ایالات متحده آمریکا از برجام و نقض مصوبات شورای امنیت سازمان ملل متحد نهایت خویشتن داری را نشان داده و به درخواست دیگر اعضای برجام فرصت قابل توجهی در اختیار آنها قرار داده است.
در ادامه این بیانیه تأکید شده است: جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم خود و بر اساس مواد مندرج در بندهای 26 و 36 برجام از امروز 18 اردیبهشت ماه 1398 برخی اقدام های خود در توافق برجام را متوقف می کند.
این بیانیه در نامه های جداگانه از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی به سران کشورهای عضو برجام اعلام شده است.
بر اساس این بیانیه به کشورهای عضو برجام 60 روز برای اجرای تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی فرصت داده شده است.
در این بیانیه تأکید شده است: هر زمان که خواسته های ایران تأمین شود به همان میزان نیز اجرای مجدد تعهدات متوقف شده را از سر خواهد گرفت اما در غیر اینصورت جمهوری اسلامی ایران مرحله به مرحله تعهدات دیگری را متوقف خواهد کرد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.