به گزارش ایرنا، مسعود سلیمانی روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران همواره در مجامع آسیایی و جهانی ارائه دهنده راهکارهای مؤثر برای کمک به گسترش روزافزون و هویت بخشی به این رشته ورزشی است.
وی افزود: یکی از رویکردهای مهم فدراسیون اسکواش توسعه همگانی این رشته ورزشی در کشور است.
رئیس فدراسیون اسکواش بیان کرد: بر همین اساس تاکنون 21 تفاهم نامه همکاری با سازمان های مختلف کشور برای آموزش این رشته ورزشی به علاقمندان و نهادینه کردن هر چه بیشتر آن منعقد شده است.
سلیمانی عنوان کرد: شهرداری ها می توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی برای توسعه همگانی رشته ورزشی اسکواش در کشور ایفا کنند و به همین دلیل لازم است که ارتباط هیأت های استانی با این نهادهای غیردولتی افزایش یابد.
وی ابراز داشت: فدراسیون اسکواش به دنبال ایجاد تحولات گسترده در این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور برای رشد، اعتلا و ارتقای روزافزون آن است.
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: تمامی استان های کشور باید در رشته ورزشی اسکواش مطرح شده و برخی عقب ماندگی های کنونی آنها جبران شود.
سلیمانی اظهار داشت: تحقق این امر مهم مستلزم تلاش و فعالیت مضاعف هیأت های اسکواش استان ها خواهد بود.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد می تواند میزبان رقابت های اسکواش ملی و بین المللی باشد و این امر نیز به معرفی هر چه بیشتر فرهنگ، آداب، رسوم و طبیعت بکر استان کمک بسزایی می کند.
رئیس فدراسیون اسکواش بیان کرد: این فدراسیون آماده برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی برای افراد علاقمند و مربیان کهگیلویه و بویراحمد است.
سلیمانی عنوان کرد: رئیس جدید هیأت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد تعامل لازم را با مسئولان فدراسیون برای تأمین زیرساخت های لازم از جمله سالن و دیگر امکانات مورد نیاز داشته باشد.
وی بر لزوم فعال تر شدن هیأت اسکواش شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و ابراز داشت: این استان به دلیل داشتن ظرفیت های چشمگیر می تواند در کشور مطرح شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: انتظار می رود که رئیس جدید هیأت اسکواش این استان با برنامه ریزی مدون و بهره مندی لازم از ظرفیت های موجود گام هایی بلند برای احیا و توسعه این رشته ورزشی در استان بردارد.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: تعامل هر چه بیشتر هیأت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد با آموزش و پرورش استان در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه اسکواش یک رشته ورزشی نوظهور در کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: این استان در صورت حمایت های همه جانبه فدراسیون می تواند موفقیت های ارزنده ملی کسب کند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه جدی هیأت اسکواش این استان به مقوله مهم آموزش افراد علاقمند و مربیان استان شد.
علوی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای هرگونه حمایت از هیأت اسکواش این استان به ویژه در زمینه تأمین زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز را دارد.
ساخت فضاها و مکان های مورد نیاز، توسعه هر چه بیشتر زیرساخت ها، توجه به بحث آموزش افراد علاقمند و مربیان، برگزاری المپیادهای استعدادیابی در 2 بخش دانش آموزی و دانشجویی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه های تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت اسکواش استان در این نشست بود.
اعضای مجمع انتخابات هیأت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد 17 نفر بود که از این تعداد 2 نفر حق رأی دادن نداشتند و سه نفر نیز غایب بودند.
در این نشست از مجموع 12 رأی مأخوذه آذر صفایی نیا به عنوان تنها کاندیدا با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.