حجت‌ الاسلام سید نورالله جنتی ‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این تعداد بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه ‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی اجرا می ‌شود.
وی افزود: این ویژه برنامه ها شامل اجرای برنامه «خدیجه مادر امت»، جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اجرای ‌برنامه‌ شب‌ های قدر، جزء ‌خوانی قرآن کریم و برگزاری کرسی تلاوت است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی و ترتیل ‌خوانی شب های قدر از دیگر ویژه ‌برنامه ‌های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص این استان خواهد بود.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: مهمترین اهداف اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد شامل ترویج فرهنگ قرآنی با رویکرد حفظ قرآن و توجه به تفسیر و آموزه ‌های این کتاب آسمانی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و کانون‌ معنوی، تقویت باورهای دینی مردم، گسترش معارف قرآن و اهل بیت (ع) و بهره‌ گیری از ظرفیت ‌های بقاع متبرکه برای توسعه فرهنگ وقف، خیراندیشی و گردشگری مذهبی است.
وی ابراز داشت: 22 روحانی از قم برای اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد به این استان اعزام شده اند.
225 بقعه متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.