محمد شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موفقیت ها در بخش های مدیریت، پرورشی، آموزشی و ورزشی از سوی فرهنگیان و دانش آموزان گچسارانی به دست آمده است.
وی کسب رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد، عنوانهای اول و دوم در انجمن های برتر کشور و دستیابی به مقام های اول در همایش های نیکوکاری و جشن عاطفه ها را از مهمترین موفقیت های کسب شده در حوزه مدیریتی آموزش و پرورش گچساران در سال تحصیلی جاری ذکر کرد.
وی دریافت یک رتبه کشوری در طرح جابربن حیان،2 رتبه ملی در درس پژوهی و نرخ ارتقای قبولی دانش آموزان از افتخاراتی است که در مقطع ابتدایی شهرستان به دست آمد.
شهبازی بیان کرد: کسب 35 رتبه زیر یک هزار در کنکور سراسری سال پیش، مقام نخست تدریس خلاقانه درس مطالعات متوسطه اول، سه مقام اول استانی و سه مقام اول کشوری جشنواره نوآوری فرایند آموزش و یادگیری نشان دهنده درخشش مقطع متوسطه گچساران در این مدت است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: پنج رتبه برتر کشوری سفیران سلامت،22 مقام برتر پرسش مهر، 10 رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی هنری،راهیابی 47 دانش آموز به مسابقات قرآن و عترت به مرحله کشوری،عنوان دوم نهج البلاغه در کشور،رتبه برتر کشور در رشته تفسیر در مقطع پیش دانشگاهی از موفقیت های حوزه پرورشی در سال تحصیلی 1397-98 بوده است.
وی بیان کرد: دانش آموزان این شهرستان در 15 دوره مسابقات ورزشی از جمله مقام های اول و دوم هندبال دانش آموزان متوسطه، قهرمانی والیبال متوسطه اول در کهگیلویه و بویراحمد، قهرمانی هندبال فرشتگان کشور،عنوان اول فوتسال متوسطه اول استان و قهرمانی در مسابقات استعدادیابی هاکی اصفهان درخشیدند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد 25 هزار دانش آموز و 2 هزار فرهنگی دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.