مدیر آموزش و پرورش میاندوآب روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها به مدت سه روز با حضور تیم هایی از 10 شهرستان واقع در جنوب آذربایجان‌غربی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
بهروز تقی نژاد افزود: این مسابقات با شرکت 30 تیم در رشته های فوتسال برای دانش آموزان پسر و والیبال و شطرنج برای دانش آموزان دختر در 2 دوره اول و دوم متوسطه در سالن های ورزشی شهید باهنر، شهید رضوانخواه و 22 بهمن این شهرستان برگزار شد.
وی بیان کرد: در پایان این رقابت ها، در دوره دوم متوسطه و در رشته فوتسال میاندوآب اول، نقده دوم و اشنویه سوم شدند و در دوره اول متوسطه و در رشته فوتسال نیز میاندوآب اول، تکاب دوم و مهاباد سوم شدند.
تقی نژاد ادامه داد: در رشته والیبال و در دوره دوم متوسطه دانش آموزان دختر، میاندوآب مقام اول را کسب کرد و تیم های مهاباد و پیرانشهر به ترتیب دوم و سوم شدند و در دوره اول متوسطه دختران نیز در رشته والیبال، تیم های میاندوآب اول و پیرانشهر دوم شدند.
مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: در رشته شطرنج نیز در دوره دوم متوسطه تیم های میاندوآب، تکاب و پیرانشهر به ترتیب اول، دوم و سوم شدند و در دوره اول نیز در این رشته، مهاباد اول، پیرانشهر دوم و میاندوآب به مقام سوم دست پیدا کردند.
به گزارش ایرنا در این دوره از مسابقه های دانش آموزی، شهرستان های میاندوآب و بخش مرحمت آباد، تکاب، شاهین دژ، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، اشنویه و نقده حضور داشتند.
این مسابقات در 2 بخش جنوب و شمال آذربایجان غربی برگزار شد و سه تیم برتر در هر رشته در مسابقات استانی که به میزبانی ارومیه در اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت می کند.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.