رئیس جوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این رویداد فرهنگی که روز 2 اردیبهشت ماه برگزار می شود شش خواننده صاحب نام استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس برای هم نوایی با مردم سیل زده کشور اجرای موسیقی خواهند داشت.
شریف اسلامی روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: درآمد و عواید این برنامه که در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می شود، نیز به هموطنان سیل زده کشور تقدیم می شود.
وی اضافه کرد: جواد طالبی گنجه ای، شهریار کریمی،ایرج موسوی، ابراهیم کهندل پور و فرامرز منصوری آثاری به زبان لری و قشقایی اجرا خواهند کرد.
اسلامی بیان داشت: این رویداد فرهنگی با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان از جمله حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری یاسوج، میراث فرهنگی و گردشگری و صدا و سیما برگزار می شود.
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم آنکه خسارت فراوانی از سیل فروردین ماه گذشته دیده اند اما در کمک به هموطنان سیل زده کشور از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.
خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد هم با برپایی ایستگاه رسانه ای جمع آوری کمک های مردمی در راستای فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد پیش گام شدند.
ادارات استان بخشی از حقوق خود را هم به سیل زدگان اختصاص دادند.
تاکنون دو کاروان بزرگ از کمک های غیر نقدی مردمی و ادارات به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.
داوطلبان مردمی، کارشناسان، امدادگرانی از استان برای کمک به بازگشت شهرهای سیل زده کشور اعزام شده اند.
استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان معین خوزستان انتخاب شده و تا بازگشت این استان به وضعیت عادی در کنار مردم و مسئولان این استان خواهد ماند.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.