به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه جوانرود با قدردانی از همدلی و همراهی مردم و مسئولان افزود: هوشیاری و آمادگی بیش از پیش و همدلی میان مردم و مسئولان با وجود آسیب های زلزله آبان ماه 96 که بسیاری از مناطق این شهرستان را تهدید می کرد، در سیل اخیر توانستیم تهدیدهای سیل را پشت سر بگذاریم.
وی با تسلیت به هموطنانی که در سیل اخیر فوت شدند، بر ضرورت کمک رسانی به مناطق زلزله زده تاکید کرد.
فرماندار جوانرود اظهارداشت: با بهره گیری از ظرفیت مردم، مسئولان روحانیون، امامان جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، رسانه ها و مطبوعات محلی، شورا و شهرداری، پاکبانان عزیز، دهیاران و شوراها، تشکل های حمایت حقوق شهروندی با تشکیل کارگروه سیل اقدام های موثری برای پیشگیری حوادث احتمالی انجام دادیم که برای جلوگیری از حوادث بسیار تاثیرگذار بود.
یوسفی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر یک همدلی و وفاق بسیار خوبی صورت گرفت همه دستگاههای مختلف اجرایی و خدمات رسان شورای هماهنگی مدیریت بحران، شورای تامین شهرستان تیپ انصارالرسول (ص)، سپاه ناحیه، دستگاههای امدادی و خدمات رسان مانند هلال احمر، آب، گاز و برق، شورای اسلامی و شهرداری و به ویژه پاکبانان عزیز و همه دستگاههای اجرایی پای کار بودند از اول فعالیت سامانه تا صبح به صورت میدانی مشغول گشت بودیم.
وی با بیان اینکه هرجا مشارکت و همدلی مردم بوده کار با موفقیت انجام گرفته است، یادآورشد: در سیل اخیر نیز با تدابیری که با همدلی و همراهی مردم و مسئولان اندیشیده بودیم به خوبی تهدیدهای سیل را پشت سر بگذاریم.
فرماندار جوانرود به اقدام های پیشگیرانه برای جلوگیری از سیل اشاره و گفت: اخطار به دکه داران و دستفروشان بازارچه و تخلیه و ساماندهی آنان، لایروبی رودخانه ها و مسیل ها، شناسایی نقاط حادثه خیز، تامین سوخت و نان و موادغذایی مردم، اطلاع رسانی روستائیان و عشایر برای ممانعت از حضور در حاشیه رودخانه ها و کوهها و ارتفاعات برای جلوگیری از خطرهای صائقه تنها بخشی از اقدام های انجام گرفته این شهرستان برای پیشگیری از حوادث احتمالی سیل بود.
یوسفی، از همدلی و مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه علما و روحانیون، اصحاب رسانه های نوشتاری، شنیداری و دیداری که اطلاع رسانی درست و به موقع که به جامعه آرامش و آگاهی تزریق می کردند، قدردانی کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.