داود راهزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت دوره کلاس ایمنی در نقاط مختلف استان با حضور فعال نیروهای عملیاتی اتفاقاتی، کارشناسان و مدیران ستادی و شهرستانی برگزار شد.
وی تصریح کرد: این دوره ها باید با مشارکت و نظارت مدیران ستادی و ناحیه های مختلف بطور ویژه و با حساسیت بالا اجرا شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، دوره های ' ایمنی در برق'، ' آشنایی با تجهیزات و لوازم ایمنی'، ' کمک های اولیه و فوریت های پزشکی'، ' اطفای حریق ' و ' شایستگی و رعایت ایمنی در شبکه های برق ' را از مهمترین دوره هایی دانست که بایستی برای پرسنل شرکت در ماه های مختلف سال برگزار شود.
راهزادی با اشاره به اینکه باید اجرای طرح های برق در هر حوزه ای با رعایت نکات ایمنی انجام شود، بیان کرد: مدیران ستادی و نواحی از اجرای هر گونه پروژه بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند.
وی عنوان کرد: برگزاری این دوره ها علاوه بر بالابردن سطح آگاهی پرسنل در زمینه رعایت نکات ایمنی، میزان دقت و نظارت در اجرای طرح های برق را نیز افزایش می دهد.
راهزادی با اشاره به اینکه دوره های ایمنی در سال جاری نیز برگزار خواهد شد، گفت: ملاک اصلی برای انتخاب کارگران نمونه در شرکت توزیع برق، رعایت کردن نکات ایمنی از سوی آنها خواهد بود.
تعداد مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 260 هزار اشتراک بوده که حدود 190 هزار اشتراک از نوع خانگی و مابقی را نیز مشترکان تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی تشکیل می دهند.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.