به گزارش ایرنا، سید محمد کاظم نظری روز پنجشنبه به همراه جمعی از متولیان امور فرهنگی در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت تدبیرو امید نیز با اعتقاد راسخ به این مهم همواره به دنبال ایجاد فرصت های مناسب برای جذب و استفاده بهتر از توانمندی جوانان در عرصه های گوناگون است.
وی همچنین به شهادت شهید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: بهترین ابزار مقابل هنر مبتذل غربی تکیه بر هنر متعهد انقلاب است.
نظری هنر برآمده از حقایق جامعه را نمونه ای بارز از هنر انقلابی و متعهد دانست و تصریح کرد: در مقابل هنر مبتذل غربی هنجارها را ناهنجار و ناهنجاری ها را هنجار جلوه می‌دهد.
وی بر تقویت بیش از پیش جایگاه هنر انقلاب برای غلبه بر تنگناها و بسیاری از چالش های اجتماعی و فرهنگی در جامعه نیز تاکید کرد.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هنر مبتذل غربی و غول های رسانه ای صهیونیستی و آمریکایی همواره با تاکید بر میهن پرستی و وطن دوستی خود، کودک کشی رژیم صهیونیسم را هنر می داند و دفاع مردم مظلوم فلسطین را حرکت تروریستی قلمداد می کنند.
امروز جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر از دستگاه ها و نهادهای مختلف فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.