به گزارش ایرنا هوشنگ صیدالی یکشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه گچساران اظهار داشت: شهرداری دوگنبدان بیشترین کمک های شرکت نفت گچساران را دریافت کرده است.
وی بیان کرد:تلاش برای افزایش خدمات عام المنفعه در اولویت شرکت نفت گچساران است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از برنامه ریزی برای اجرای طرحی برای توسعه میدان های نفتی گچساران در سال 1398 خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ایجاد اشتغال از حداقل مزایای اجرای این طرح است.
وی بیان کرد: در صورت اجرایی شدن طرح توسعه میدان های نفتی که تفاهم نامه آن منعقد شده امکان جذب بیش از یکهزار نفر نیروهای انسانی فراهم خواهد شد.
صیدالی با اشاره به فرسوده بودن خطوط نفتی اضافه کرد:بخش زیادی از خطوط لوله های نفت گچساران فرسوده است.
وی تصریح کرد: هر 2 هفته یک بار در مناطق نفتخیز برای حل این مشکلات نشست برگزار و براساس اولویت برای ترمیم خطوط فرسوده ترمیم تصمیم گیری و اقدام می شود.
صیدالی توضیح داد:یکی از این طرح ها امسال با 100 میلیارد ریال در تلمبه خانه گوره انجام شده است.
وی ابراز داشت طرح توپکرانی فنی خطوط صادراتی در برخی نقاط تاسیسات نیز امسال انجام شد.
صیدالی با یادآوری این نکته که هم اکنون سه هزار نفر نیروی عملیاتی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خدمت می کنند افزود:توجه به نیروهای عملیاتی برجسته ترین خدمت انجام شده در سال های اخیر بوده است که رضایتمندی این نیروها را به دنبال داشته است.
وی همچنین از کاهش 40 درصدی بودجه ورزش نفت خبر داد.
صیدالی با اشاره به حضور تیم های قهرمانی گچساران در لیگ های کشوری بیان کرد: چرخش راهبرد توجه به ورزش همگانی باعث شده کمتر بتوان به ورزش قهرمانی توجه کرد.
صیدالی گفت: در چند ساله اخیر مجوز جذب برای 317 نیروی انسانی در شرکت نفت گچساران اخذ شد.
وی گفت: هم اکنون 341 نیروی حجمی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خدمت می کنند که تلاش برای جذب این نیروها در دستور کار مدیران این شرکت است.
صیدالی ایجاد موزه نفت را از اولویت های شرکت نفت برای توسعه فرهنگی در سال 1398 ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: چاه شماره سه به عنوان اولین چاه تولیدی نفت این شهرستان فرصتی برای جذب گردشگر است.
وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره ارتباطش با نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای وکیل مردم در خانه ملت به عنوان یک شخصیت عملگرا احترام قائل هستم.
وی افزود: امسال 55 میلیارد ریال کالا از بازار گچساران خرید شد که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.
صیدالی در پاسخ به سوالی یکی از اهالی رسانه درباره خانه های سازمانی خالی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توضیح داد: آن واحدهای مسکونی به دلیل ناایمن بودن قابل سکونت نیست و اعتبار مورد نیاز برای نوسازی این خانه ها وجود ندارد.
وی در مورد خودروهای استیجاری مورد استفاده شرکت نفت گفت: هم اکنون مجوزی برای بکارگیری خودروهای جدید نداریم.
صیدالی توجه به خوداتکایی در تولید ملی را از اولویت های شرکت نفت دانست.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.
این شرکت با بهره گیری و توانمندی از 10 واحد بهره برداری، پنج کارخانه نمک‌زدایی در مدار، 2 کارخانه نمک‌زدایی در دست اقدام، 11 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گازمایع، سیستم گاز آغار و دالان مشتمل بر ۱۲ دستگاه شیرگاه و لخته گیر مایع و چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، 6 واحد آبرسان، حدود 110 تفکیک گر سرچاهی و بوستری، 3 ایستگاه برق فشار قوی و بیش از ۶۷۰۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۴ تا ۵۲ اینچ دارد.
گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.