داود راهزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع به کار این نمایندگی بیشتر دوره های آموزشی در حوزه های مختلف اداری و غیراداری رشد خواهد کرد.
وی افزود: صرفه جویی در وقت، پیشگیری از خطرات احتمالی جاده ای، سرعت بخشی به برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ایجاد اشتغال از مهمترین فواید راه اندازی این دفتر در یاسوج است.
راهزادی با اشاره به اینکه شرکت های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد برای شروع به کار این دفتر در یاسوج آمادگی دارند، بیان کرد: راه اندازی نمایندگی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی می تواند گام بلندی برای توسعه استان در آینده ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال های قبل تا کنون برای برگزاری دوره های آموزشی، شرکت های تابعه وزارت نیرو مجبور به حضور در شیراز و یا استان های همجوار دیگر بودند.
راهزادی عنوان کرد: آموزش رکن اصلی یک شغل محسوب می شود و کار اصلی این مجتمع، ارائه آموزش های نوین و منظم به فراگیران است.
وی با اشاره به استفاده از جوانان برای برگزاری دوره های آموزشی، یادآور شد: دفتر آموزشی پژوهشی توان برگزاری دوره های مختلف برای سایر دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان و نیز بخش خصوصی را دارد.
شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد آب منطقه‌ای ، توزیع نیروی برق استان، آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی استان است که در حیطه وظایف محوله از سوی وزارت نیرو در امر خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌ کنند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 723 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، 17 بخش و یکهزار و 670 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.