علی خوان پایه روز دوشنبه در نشست با طوایف ،اقوام ،بزرگان و سازمانهای مردم نهاد گچساران، با اشاره به خدمات ارزنده دولت در چند سال گذشته در گچساران گفت: دولت تدبیر و امید در زمینه زیر ساخت های رفاهی و اقتصادی اقدامات مناسبی در این شهرستان انجام داده است.
وی بیان کرد: آبرسانی به 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را از خدمات مهم دولت اعلام کرد.
خوان پایه تصریح کرد: در حوزه راههای مواصلاتی و چند خطه نمودن این راهها در چند سال گذشته اقدامات موثری در جهت رفاه حال مردم انجام گرفته است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه ساخت تونل در گردنه دیل از برنامه های مهم برای توسعه گچساران است گفت: این طرح دهستان بویراحمد گرمسیری در شهرستان گچساران را به بنادر جنوبی متصل می کند.
وی ایجاد صنایع تبدیلی در کنار رونق بخش کشاورزی را ظرفیت بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هدف گذاریهای انجام شده امید است اقدامات مناسبی در زمینه زیرساخت ها در این شهرستان برداشته شود که این امر با تعامل ،همکاری و همدلی مردم و مسئولین محقق خواهد شد.
خوان پایه هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت و توان بزرگان و سران طوایف در رفع مشکلات و کمک به پیشرفت شهرستان اعلام کرد.
وی بیان کرد: با اتحاد و همدلی می توان شهرستان گچساران را به یک منطقه اقتصادی ویژه و توانمند در منطقه جنوب غربی کشور تبدیل کرد.
خوان پایه تصریح کرد: حضور و مشارکت سران طوایف و سازمانهای مردم نهاد در برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی می تواند در برون رفت از مشکلات راهگشا و موثر باشد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه این شهرستان مهمترین دغدغه مردم و مسئولان اجرایی است گفت: گروه ها، احزاب و طوایف گچساران برای آبادانی روزافزون این شهرستان باید اختلافات را کنار گذارند و در پیشرفت همه جانبه منطقه تلاش کنند.
وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی گچساران نباید در ارایه خدمت به مردم شهرستان کوتاهی کرده و لازم است بیش از پیش برای توسعه منطقه تلاش کنند.
خوان پایه افزود: نفت خیز بودن شهرستان گچساران موجب شده اقوام و طوایف مختلفی در این شهر دور هم جمع شوند.
خوان پایه تصریح کرد: در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر کشور و مردم شده استفاده از پتانسیل و ظرفیت بزرگان ،نخبگان و معتمدین برای رسیدن به اهداف نظام و دولت که همان رسیدن به رضایتمندی مردم می باشد تاثیر گذار است.
وی گفت: مطالبه گری حق مردم است و باید همیشه سعی در حفظ روحیه مطالبه گری مردم داشته باشیم .
در این نشست، نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی ضمن ارائه مطالبی درخصوص موانع و مشکلات موجود با تاکید بر همدلی و وحدت همه گروه‌های سیاسی، اجتماعی و …. راهکارهای خود را در توسعه فعالیت هاو نحوه مشارکت در توسعه و پیشرفت شهرستان ارائه کردند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.