سرهنگ کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.
وی افزود : مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه خودروی پژو پارس ، 2 دستگاه خودروی پراید و 2 دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:مأموران در بازرسی از این خودرو ها یکهزار و 879 متر پارچه،675 کیلو گردو،924عدد دستکش کار،3 دستگاه یخچال،3 دستگاه ماشین لباسشویی,2 دستگاه ماشین ظرفشویی و چهار هزار و 75 قلم انواع ابزار آلات که بدون اسناد گمرکی کشف کردند.
وی عنوان کرد: 6 متهم به همراه پرونده های تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدید های مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.
فرمانده انتظامی گچساران پیش تر گفته بود که امسال 379 متخلف در زمینه قاچاق کالا و ارز با کنترل خودروهای عبوری در محورهای گچساران شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: 95دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری در این شهرستان متوقف شد.
وی با بیان اینکه میزان کالای قاچاق کشف شده در این شهرستان نسبت به مدت مشابه 6 درصد رشد داشته گفت: 59 میلیارد و 111 میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای سال اری تاکنون در این شهرستان کشف شد.
شهرستان 124 هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.