به گزارش ایرنا، این روزمایش 2روزه با هدف ایجاد امنیت، آرامش و همچنین تقویت هماهنگی و افزایش تعامل عملیاتی میان نیروهای نظامی ، انتظامی و اطلاعاتی برای مقابله با اغتشاشات، ناآرامی ها و یا بحران های احتمالی در حال برگزاری است.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد همچنین ارتقای سطح آمادگی عملیاتی نیروهای نظامی و انتظامی برای واکنش سریع و مقتدرانه در صحنه های واقعی با اجرای تکرار و تمرین مراحل و پروسه های مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش ذکر کرد.
سرهنگ سید روح الله شاهینی اظهار داشت: این رزمایش 2روزه با حضور ده ها گردان از بسیجیان و همچنین نیروهای مقتدر انتظامی و اطلاعاتی در حال برگزاری است.
وی یادآور شد: گردان‌ها ، بسیجیان و نیروهای شرکت کننده چندین عملیات ویژه برای ارتقای آمادگی در مواجهه با انواع تهدیدها و ناآرامی های احتمالی را در این رزمایش به نمایش گذاشتند.
سرهنگ شاهینی ادامه داد: همچنین نیروهای شرکت کننده در این رزمایش ضمن فراگیری و آگاهی از فنون مبارزه با بحران های احتمالی و امنیتی اقدام به اجرای حرکات نمایشی و تقویت بنیه دفاعی به ویژه در مواقع مبارزه رو در رو پرداختند.
همچنین اجرای عملیات روانی، رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ،تاکتیک سد، هجوم، عملیات تعقیب و گریز، پاکسازی و تخلیه مجروحان از مهمترین محورهای برگزاری این رزمایش 2 روزه است.
به گفته شاهینی افزایش میزان مشارکت مردم برای ایجاد امنیت و ایجاد و تقویت اعتماد عمومی جامعه نسبت به نیروهای مقتدر و مردمی نظامی و انتظامی از سایر برنامه ها اهداف اساسی در این رزمایش است.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.