به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در نشست با مدیران و مسئولان پارک علمی و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پیشرفت و توسعه امروز و آینده این استان در گرو خلاقیت، نوآوری و تولید ایده های سازنده کاربران است.
وی توجه ویژه به امر پژوهش و طرح های تحقیقاتی را از راهبردهای اساسی برشمرد و افزود: نگاه های دانش بنیان و توسعه محور بر فضای پارک علم و فناوری حاکم باشد و از هرگونه نگاه غیرعلمی دوری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت همه جانبه از مراکز علمی و دانشگاهی را از رسالت های مهم دانست و بیان کرد: برهمین اساس انتظار می رود مراکز علمی، دانشگاهی و پارک علم و فناوری نگاهی متفاوت و نو به فضای استان داشته باشند و با تولیدات پژوهش های توسعه محور نقش مهمی در پیشرفت همه جانبه استان ایفا کنند.
وی تصریح کرد: چابک سازی سازمان ها و دستگاه ها از دیگر ضروریاتی است که امروزه باید صورت پذیرد و سعی شود از تفکر ساختمان سازی، خرید املاک و توسعه فضاهای فیزیکی دور شود.
احمدی ابراز داشت: چابک سازی سازمانی، نیروی انسانی خلاق و متفکر باید جایگزین ساخت و سازهای غیر ضروری اداری بشود و فرهنگ توسعه سازی در جامعه گسترش یابد.
وی افزود: هر چند پارک علم و فناوری استان جوان و تازه کار است اما می تواند با حمایت از شرکت های دانش پایه، دانش بنیان و استارت آپ های بومی و استانی برای ساختن کهگیلویه و بویراحمد گامی بلند و اساسی بردارد.
هم اینک 13 واحد فناور و سه شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان مستقر است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.