به گزارش ایرنا مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته علی‌محمد احمدی استاندار استان می ماند و با تمام قوا به فعالیت‌ها و برنامه‌های خود ادامه می‌دهد. این سخنان مدیرکل روابط عمومی استانداری در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی و سایت های خبری عنوان شده است.
در روزهای گذشته مطالبی در برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تغییر استاندار منتشرشده بود که براساس آن استاندار کنونی این استان به لرستان خواهد رفت و در آنجا به کار مشغول خواهد شد.
این شایعات در پی تغییرات گسترده استانداران کشور رایج شد که براساس آن قرار است 15 استاندار به دلیل قانون سن بازنشستگی جای خود را به دیگران بدهند.
این شایعات در حالی در فضای مجازی گسترش یافته است که علی محمد احمدی از جمله استانداران بازنشسته کشور محسوب نمی شود و نامی از وی در میان مدیرانی که باید خدمت های دولتی را رها کنند مطرح نشده است.
پیش از این سخنان مدیرکل روابط عمومی استانداری، یکی از معاونان استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز که از وی به عنوان جانشین احتمالی استاندار نام برده می شد، به آن واکنش نشان داد.
عزیز فیلی که معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است و یکی از مقامات نزدیک به علی محمد احمدی محسوب می‌شود این موضوع را تکذیب کرد و گفت: در زمانی که این شایعات در استان مطرح شده بود همراه استاندار در تهران پیگیر امور استان بودیم.
اشاره آقای فیلی به دیدار روز چهارشنبه استاندار به همراه وی با جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که براساس گزارشها در این نشست در خصوص وضعیت شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بحث و گفت و گو شد.
عزیز فیلی گفته است که در این نشست در زمینه تعیین تکلیف راه‌های روستایی و آسفالت معابر و گرفتن قیر، بررسی وضعیت شهرداری‌های استان و کمک‌های اعتباری و تزریق بودجه، کمک به طرح‌های نیمه تمام و سامان بخشی طرح‌های روستایی گفت و گو شد.
وی ادامه داد در نتیجه این نشست، معاون عمرانی وزیر کشور وعده داده است که در روزهای آینده به استان سفر خواهد کرد تا از نزدیک به بررسی و حل مشکلات استان پرداخته شود.
تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته است که استاندار استان روز چهارشنبه 9 آبان ماه 97 در تهران علاوه بر دیدار با سفیر کشور اسلواکی با معاون عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، معاون وزیر بهداشت درمان و علوم پزشکی و مدیرعامل بانک سپه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
تقوی در ادامه گفته است که اگرچه شاید پیشنهادهایی به احمدی شده بود اما او در حال حاضر با تمام توان به کار خود در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه می‌دهد.
به گفته تقوی با توجه به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجهه علمی و توانمندی دارد و 15 استاندار کشور در حال بازنشسته شدن هستند این شایعه در مورد علی محمد احمدی نیز پراکنده شد.
وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد عضو هیات علمی و مدیر گروه اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس است، بیان کرد: استاندار تاکنون پیشنهاد دیگر استان ها را نپذیرفته و با تمام قوا برای توسعه استان و کمک به اجرایی کردن برنامه ها حضور دارد.
تقوی با اشاره به اینکه رضایت مندی مطلوبی از استاندار کهگیلویه و بویر احمد در سطح کشور وجود دارد ابراز داشت: منبع شایعات برخی کانال ها در استان و دیگر استان ها بوده و خبرنگاران به شایعات دامن نزنند.
از سوی دیگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در گفت و گو با رسانه های این استان خبر انتقال موسی خادمی استاندار لرستان به کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد.
حبیب الله خجسته‌پور، اظهار داشت: برخی با گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و اساس سعی دارند تا در سطح جامعه جوسازی کنند که این موضوع نیز در زمره همین نگاه و دیدگاه است.
خجسته‌پور، ادامه داد: طی هفته‌های آینده تعداد 15 نفر از استانداران محترم به واسطه قانون منع بکارگیری بازنشستگان از جایگاه خود کناره‌گیری خواهند کرد اما این بدان معنا نیست که گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درست و نافذ باشد.
رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان، تصریح کرد: اینکه عده‌ای در فضای مجازی چنین القا کنند که سید موسی خادمی به کهگیلویه و بویراحمد یا هر استان دیگری منتقل خواهند شد، فرضیه غلطی است چراکه ایشان استاندار لرستان هستند و باقدرت به وظایف قانونی خود عمل خواهند کرد.
وی، گفت: منبع این خبر کذب یک کانال تلگرامی و یک سایت خبری در کهگیلویه و بویراحمد بود که در نهایت، به دلیل اینکه استاندار محترم لرستان بومی آن استان هستند، خبر در سطح لرستان نیز منتشر و بازنشر شد.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.