به گزارش ایرنا، در این آیین مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی استان نیز حضور داشتند.
پیوندی امروز شنبه و با دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیأتی به این استان سفر کرده تا ضمن گرامیداشت و یادبود 66 جانباخته سانحه هوایی تهران - یاسوج برای رفع برخی کمبودها و نیازهای امدادی استان نیز چاره اندیشی کند.
دیدار با تعدادی از خانواده های جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج، حضور در نشست ستاد مدیریت بحران، بازدید از برخی طرح های امدادی و فضاهای فیزیکی ساختمان جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های نوبت صبح رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به کهگیلویه و بویراحمد است.
علی اصغر پیوندی عصر امروز شنبه نیز با سفر به شهرستان دنا ضمن رونمایی از تندیس یادبود جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج در یکی از میادین شهر سی سخت با پرواز بر فراز ارتفاعات دنا محل سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 پرواز تهران - یاسوج را گلباران خواهد کرد.
روزهای گذشته نیز با حضور خانواده های جانباختگان، قشرهای مختلف مردم و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد آیین گرامیداشت 66 مسافر و جانباخته سانحه هوایی تهران - یاسوج در فرودگاه این شهر برگزار شد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 66 مسافر و خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه 1396 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در کوه دنا سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای.تی.آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی دنا سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می ‌داد که در هر نوبت نیز به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جابه جا می‌ کرد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.