به گزارش ایرنا معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: از این تعداد 20 طرح افتتاحی و پنج طرح کلنگ زنی است.
جعفر گوهرگانی بیان کرد: 263 میلیارد ریال برای طرح‌های افتتاحی و 77 میلیارد ریال نیز برای ساخت طرح‌های جدید اختصاص یافته است.
وی گفت: این طرح‌ها در بخش‌های تامین، اصلاح و توسعه آب آشامیدنی شهری و روستایی، ساخت و بهسازی راه‌های روستایی، بهسازی معابر شهری، گازرسانی، توسعه و اصلاح شبکه برق، ساخت فضا‌های ورزشی، مسکن مددجویی و همچنین طرح‌های کشاورزی است.
گوهرگانی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر تقویت زیرساخت‌های این شهرستان، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 110 نفر هم فراهم خواهد شد.
وی بهره برداری از مخزن یک هزار متر مکعبی آب آشامیدنی شهرک ولیعصر، طرح تقویت برق و کاهش ضعف ولتاژ شهر لیکک و بهره برداری از سد خاکی ایلی آباد بخش ممبی، زمین چمن مصنوعی شهر لیکک، بهره برداری از طرح 52 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی و مرحله دوم طرح بهسازی و آسفالت 22 راه روستایی این شهرستان را از مهم ترین طرح های افتتاحی لیکک اعلام کرد.
گوهرگانی کلنگ زنی طرح اقتصادی پرورش شتر مرغ با ظرفیت 300 قطعه را از مهم ترین طرح های کلنگ زنی اعلام کرد.
شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی افزون بر 40 هزار نفر جزو شهرستان ‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد است و در فاصله حدود 300 کیلومتری شهر یاسوج مرکز این استان قرار دارد.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.