مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که عفو عمومی رهبری انقلاب شامل معتادان و کسانی که با مساله مواد مخدر زندانی شده اند نیز می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اسماعیل جمیاری در نشست رسانه ای گفت: عفو عمومی رهبری انقلاب برای زندانیان گام خیر و مبارکی است که شامل حامل زندانیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در روزهای آینده خواهند شد.

وی با تشریح ابلاغ عفو رهبری برای آزادی ۵۰ هزار زندانی در کشور، اظهار داشت: زندانیانی که شاکی خصوصی دارند شامل این ابلاغ نخواهند شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: معتادان و حتی افرادی که در ارتباط با بحث مواد مخدر سابقه زیادی ندارند شامل عفو رهبری خواهند شد.

جمیاری به ظرفیت زندان‌های این استان اشاره و خاطرنشان کرد: با ابلاغ عفو عمومی‌رهبری شاهد عفو بسیاری از زندانیان استان خواهیم بود.

وی گفت: البته تا ابلاغ عفو برای ما ارسال نشود نمی‌توانیم تعداد زندانیان عفو شده استان را اعلام کنیم و به‌نظر می رسد این ابلاغ بزودی برای ما ارسال شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد خیلی از محدودیت های گذشته برای آزادی زندانیان در عفو رهبری برداشته شده و بطور حتم این عفو زمینه بازگشت بسیاری از زندانیان به جامعه را فراهم‌ می کند.

جمیاری در ادامه از افزایش ورودی زندانیان مهریه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآور شد: بعد از افزایش قیمت سکه متاسفانه شاهد افزایش ورودی زندانیان مهریه به زندان های استان هستیم.

وی افزود: البته با تدبیر رئیس‌کل دادگستری استان تلاش شده که از ورودی زندانیان مهریه به زندان‌های استان جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.