محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم که می تواند به توسعه روزافزون کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف کمک بسزایی کند توجه جدی تر مسئولان اجرایی این استان به حوزه فرهنگ و هنر است.
وی افزود: کمتر توسعه یافتگی مهمترین مسأله کنونی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که عامل بروز مسائل و مشکلات دیگری نیز شده است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه هر جامعه با 2 رکن مهم ارتباطات و فرهنگ شکل می گیرد.
اسلامی عنوان کرد: بخش عمده ای از مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همواره تصور می کنند که باید دولت ها این استان را از کمتر توسعه یافتگی خارج کنند.
وی ابراز داشت: تا زمانی که کهگیلویه و بویراحمد از نظر فرهنگی و سرمایه انسانی رشد همه جانبه نکند به توسعه در دیگر بخش ها نخواهد رسید.
اسلامی گفت: کلید توسعه سرمایه انسانی کهگیلویه و بویراحمد در دست نهادهای فرهنگی، هنرمندان، رسانه ها و خبرنگاران استان است و چنانچه این حوزه ها رشد نکرده یا در اولویت نباشند چنین امر مهمی نیز محقق نمی شود.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان درک بیشتری از مسائل و مشکلات جامعه دارند، اظهار داشت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با زبان تأثیرگذار هنر می توانند بخش عمده ای از معضلات و آسیب های اجتماعی را کاهش دهند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.