علی جعفری دیزگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار نفر برای استفاده از امکانات ورزشی در مجموعه ورزشی نفت گچساران ثبت‌ نام کرده اند که تا پایان سال پیش‌بینی می شود این تعداد به 16 هزار نفر برسد.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای فرزندان دختر و پسر گفت: امسال یک هزار و 900 فرزند دختر و پسر در 22 رشته ورزشی در این مجموعه آموزش دیدند.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز کرد: 18 تیم با حمایت شرکت نفت در این شهرستان در لیگ های مختلف کشور حضور دارند که از این تعداد هفت تیم در لیگ برتر و بقیه در لیگ های دسته اول، دوم،قهرمانی منطقه ای، استانی و شهرستانی حضور دارند.
وی بیان کرد: تیم های نفت حاضر در مسابقات قهرمانی در رده های مختلف در مجموع 491 نفر عضو دارند.
جعفری دیزگانی در ادامه اظهار داشت: در 2کانون ‌قرآن و عترت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تعداد 397 نفر نام ‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 60درصد خانواده‌های غیرشرکتی هستند.
وی با بیان اینکه در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در چند ماه گذشته تعداد 721 نفر در 11 عنوان کلاس نام نویسی کرده‌اند، ابراز کرد: در این زمینه تعداد 25 نفر مربی و عوامل اجرایی مشارکت داشتند.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: از مجموع این 2 بخش تعداد یک هزار و 118 نفر در بخش قرآنی و غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند.
وی افزود: این دوره ها شامل قرآن و قصه گویی، نقاشی، کار باچرم، گل سازی، کار با نمد، مجمسه سازی خمیر چینی، عروسک سازی، خیاطی، نقاشی روی شیشه، سفال و پارچه، رباتیک بوده است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار نفر نیروی انسانی دارد.
/1662/8143
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.