عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه دستاوردهای صنعت و دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه ازاد اسلامی در 2 بخش صنعت و دانشگاه و آموزش و پرورش برپا شد.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه از 135 دستگاه دستاورد پژوهشی در بخش دانشگاه و آموزش و پرورش شامل سرطان، قارچ پوستی، تصفیه آب‌های صنعتی، غشا، محیط ‌زیست و نانو جاذب‌ها رونمایی شد.
رحیمی اظهار داشت: توسط متخصصین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیش از یکهزارو 700 قطعه در چند سال گذشته ساخته شده که در این نمایشگاه از 80 اثر رونمایی شد.
وی طراحی روپوش کابل‌های فشارقوی و ساخت و تولید انبوه آن را از دیگر دستاوردهای پزوهشی متخصصین حوزه صنعت در این شهرستان اعلام کرد.
رحیمی ابراز کرد: روند رو به رشد و دستیابی به آخرین شاخص‌های علمی، تحقیقی و پژوهشی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته است.
نمایشگاه دستاوردهای صنعت و دانشگاه در قالب چهار غرفه دانشکده نفت و گاز، دانشگاه ازاد اسلامی واحد گچساران، شرکت بهره برداری نفت و گاز و آموزش و پرورش شهرستان در زمینه محصولات پژوهشی، تجهیزات، دستگاهها، پوستر، عکس و بنر در این شهرستان برپا شد.
24تا 29 آذر امسال به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده و شعار آن نیز «پژوهش هدفمند و فناوری ارزش­ آفرین در خدمت تولید ملی» است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.